torsdag 4 februari 2010

Räcker det om jag älskar dig? 820 m


Räcker det om jag älskar dig - Katrina Von Bredow

Boken handlar om den 19-åriga Fanny.
Fanny är inne i en djup relation med Johan och hon älskar Johan mer än allt.
Hon skulle aldrig klara av att förlora Johan.
Allt var perfekt, men en dag, helt plötsligt. Så förändrats en hel del, Fanny får reda på saker hon inte tycker om. Johan har under de senaste veckorna ljugit för Fanny!
Medan hennes problem med Johan blir större och större så blir hon oroligare och oroligare för hennes mamma och hennes problem, som också blev större.
Hon slits mellan pojkvännens & mammans problem.
Fanny är ensam och behöver tröstas, hon mår dåligt.
Och där kommer helt plötsligt den snygga SO-läraren Finn som erbjuder sitt stöd.
Vad händer nu? Vad var det som hände? Vad var det som krånglades till redan från början?

Jag tycker denna boken var jättebra, jag har inte läst så många böcker av Katrina Von Brendow, men jag ska definitivt börja läsa några andra av hennes böcker, efter denna Så jag tycker att ni absolut ska läsa boken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar