torsdag 25 mars 2010

tro hopp och burnout, 622m

Författare: Johan Unenge

Kenny är en cool kille som har den snyggaste tjejen på skolan. Han är lite av en kändis för hans brorsa, Rickard. Rickard är killen som alla vill vara, det gäller även Kenny och Rickard har gåvan. Gåvan som gör så han bara kan dra handen över en bil och han vet direkt hur han göra och gåvan har ingen annan. Han är speciell.

Men Kenny har ett problem, han har ingen moppe och ända chansen att få en är att konfirmera sig. Det är det sista han tänker göra! Djävulen är ju bättre en Gud om Gud än finns.
Men Emma har lovat att på lägret om han följer med att de ska "göra det".

Så vad ska han välja?


Personlig respons: Jag tyckte boken var bra, lite seg i början men blev bara bättre och bättre.
Den får 2/5 av mig.

1 kommentar:

  1. Bra att du inte gav upp Olivia. Länge sedan jag läste boken men jag har för mig att jag tyckte likadant, den blev bättre och bättre.

    Kolla gärna lite extra på texten innan du publicerar. Du brukar ha bättre ordning på texten. ;-)

    SvaraRadera