torsdag 4 mars 2010

Fatta eld; 1023

Författare: Suzanne Collins

Obs spoiler varning!

Peeta och Katniss har precis vunnit hungerspelen men spelen är inte slut än. Peeta och Katniss måste åka runt till alla disktriken på segerturné. Nu när Katniss har blivit känd som tjejen som trotsade spelen så är hon inte regeringens favorit. Därför tvingar nu presidenten henne att visa sin kärlek till Peeta även om hon vill det eller inte.

Personlig respons: Jag älskar hungerspelen serien och längtar tills trean kommer ut. Men jag tycker att första boken hungerspelen är bäst. Men jag verkligen verkligen rekommenderar dessa böcker. Alla typ måste läsa serien!

1 kommentar:

  1. Visst är det härligt när man hittar något rikigt bra. Hungerspelen ska jag också läsa så fort jag har tid.

    SvaraRadera