söndag 15 november 2009

Ljudet av ditt hjärta (Stephenie Meyer) 1718 m.

Ljudet av ditt hjärta - tredje boken om den omöjliga kärleken mellan vampyren Edward Cullen & Bella Swan.

En seriemördare kommer till Seattle och en ondskefull vampyr - som är ute efter Bella för att få hämnd.
Bella är återigen i fara.
Samtidigt då hon tvingas välja mellan sin älskade Edward Cullen och vänskapen med Jacob Black.
Henne val riskerar att det blir kamp mellan vampyrer och varulvar.
Vad ska hon göra?
Kan hon trots allt behålla båda/allt?
Kommer Bella att förlora någon hon älskar mer än hon anar?
Vågar hon riskera allt på så kort tid? Vad är det som kommer hända kring allt detta?
Jag tycker denna boken var jättebra, precis som de andra två! :)
Det enda jag tänkte på när jag lästa ut den var att få tag på den fjärde boken.
Man blir så fast i dem, de är så bra böcker!
En av de bästa böckerna jag någonsin läst!
Jag hoppas det är många fler som kommer läsa böckerna om Edward & Bella.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar