söndag 27 december 2009

Så länge vi båda andas - Stephenie Meyer 1977m


Detta är den fjärde och sista boken i min favorit serie Twilight. Serien blir bättre och bättre för varje bok och denna är helt klart den bästa!


Boken börjar med att Bella och Edward gifter sig och sedan när de åker på smekmånad börjar saker de själva inte trodde kunde ske hända. Bella tvingas vända ryggen åt den hon älskar mest i världen för att rädda någon okänd som kan döda henne hur lätt som helst.


Den är den bästa boken jag någonsin har läst så därför säger jag att du absolut måste läsa den!
Får 5/5 av mig såklart xD

2 kommentarer:

  1. Väldigt bra inlägg Maja. Jag får nästan lust att läsa del 2,3 och 4 också. MEN hur lång var den? Räkna ut och säg till mig så jag kan lägga in sträckan. Det är ju en lång bok...

    SvaraRadera
  2. !? ofta dom gifter sig??? :O vad gulligt ^^

    SvaraRadera